Skit mycket skitsnack

Lite glad man blir när det smäller på ett sms där det står att Kill Buljo var kanske den bästa film någonsin. Då känner man att man når ut till folk. Men om vi skiter i det och koncentrerar oss på nuet så har jag precis lagt undan platt tången och sitter och avnjuter en paraplyfri drink på ballen. Inväntar på att Adam ska komma hit så man kan kliva på påallvar. På stereon liras Britney Spears  -  Womanizer jut nu. Nu ser jag ju vart det här håller på att barka iväg så jag får väll berätta att jag har bytt däck idag. sen blev jag tvungen att köpa en baksnus så jag kunde göra mig en riktig mekarprilla med mina skitiga nävar.. Ikväll ser ni mig nog på aveny iallfall. ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur vare nu med the gayenizer? Mr. Metrosexual! :D

Postad 2008-11-01 kl 18:55:40
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback