Min helg

Fy faraou vilken lugn helg det varit. I fredags smög jag mig ut på kvällen för att panta burkar. Åkte till ica maxi strax innan stägning så man kunde arbeta ostört. Sedan blev det några timmar hemma hos Putte. Lördagen började jag med att att ge granntanten som gjort illa foteleden lift till affären. Sedan dundrade jag bort till brorsan för att sammåka till 80 års kalaset. Det var trevligt som tusan, blev dock inte där allt förlänge eftersom Viggo blev lite trött. Efter det så åkte jag och brorsan och kollade in swingersklubben på södra lundevallen. ( haha det där lät sjukt ... vi ville bara kolla om det var sant )... Efter det bar det iväg till Putte igen för att sla ihjäl några timmar. Söndagen var som sagt farsdag, så då blev det middag ute i stugan med hela famijen. Farsan fick en fin stocksnus i present..:P



Syster och farsan - Linus och Ulrika

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag trodde att miljötänk låg i tiden även för dig Eric.Åka så långt för att panta burkar...nja...

Postad 2008-11-11 kl 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback