Felringing igen...

Apropå felringning så fick jag ett samtal i förrgår utav Jonas, Hellas pojkvän. Han frågade om allt var bra och om jag var laddad inför Västerås. Jag hörde att det var han men jag blev så osäker när han började surra om Västerås och de. Så Jag säger att han måste ha ringt fel att han kommit till Erik.. Men det var ju just en Erik han skulle till. Vilket fall så blev jag ju tvärosäker på om jag hade lovat något när vi sågs hos syster i lördags, Så snabbt som blixten gick jag igenom kvällen utan att komma på något som hellst som hade med Västerås att göra. Så efter ytterligare en fråga om han kommit till rätt Erik så visade det sig att det var en annan Erik i telefonboken. Så jag slapp åka till Västerås... och han fick troligtvis åka med någon som ville åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback