Glögg

Igår drack jag något oerhört gott, helt fantastiskt gott om jag ska vara riktigt uppriktig. Nu pratar vi inte om någon ny öl som kommit på marknaden, inte heller någon super trendig drink av någotslag. Vi snackar jul drycken glögg! Hade varit hos brorsan och hjälpt han med datorn under kvällen, satt mig sedan i en kall bil och och kände mig lite frusen när jag kom hem. Så vad lämpade sig inte bättre då än att öppna en flaska 03as glögg och värma upp på spisen. Just denna glögg var riktigt vass med smak utav pomerans och apelsin. Nästa helg får det bli 04an som får känna på spisplattan.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kommer ångra dig att du började för tidigt i år, antagligen kommer du hinna ledsna. Cheater!

Postad 2008-10-26 kl 15:15:51
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, ja rikigt bra och rolig :D Älskar när dom sätter i gång å snackar i mun på varann hela tiden :D

Postad 2008-10-26 kl 15:33:26
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback