Värme

3 grader kallt ute och jag sitter i kallingar och kort ärmat på ballen och tittar på Heroes. Blev så klart tvungen att blogga om det eftersom jag fått igång gasolkamin. Sitter nu i behagliga 22 grader och kör på sparlåga. Det här kommer jag göra ofta.
...
Helgen var rätt lugn, var ut med jobbet på olearys och bowlade och åt mat. Efter det så drog jag vidare till Molén för att sen dra vidare på Oscar. Där var det väll sisådär, så det blev tidig hemgång efter 2 razz med ramlösa. Nu ska jag bränna på lite kaffe och njuta av värmen... ha de bra

Kommentarer
Postat av: ida

Kort ärmat på ballen,är det ett nytt mode jag har missat? :D

Postad 2008-10-21 kl 09:15:23
URL: http://idaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback