Drömmar

Inatt ska jag tala om för er så hade jag kanske den roligaste drömmen någonsin! Kan så klart inte beskriva den i detalj, och det jag kan beskriva vet jag inte om det är så klokt att beskriva. Vilket fall så vaknade jag med kanske mitt största leende sen jag fick min bilbana julen när jag var 6 år gammal. JAg slog upp ögonen och tog ett skutt och då menar jag ett skutt.. upp i sängen, all trötthet var helt borta. Vände mig om och tittade på sängen och sa " Men duu! samt Helvete!". Ställde mig sedan i duschen och började gå igenom allt, för det var sjukt mycket som hände. Nu när klockan är 1 på natten dagen efter så får jag ett leende på läpparna när jag tänker på vad den handlade om...

ps: om någon har en drömtydnings bok så skulle jag mycket gärna läsa den... :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har en sån bok :)

Postad 2008-09-14 kl 16:30:21
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: sis

me too

Postad 2008-09-14 kl 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback