Fiske, hockey och böter

Idag har man hunnit med mycket, men kanske endå inte. Var och fiskade med Pettson uppe i Lögdö vildmark. Var säkert där 5 timmar utan att få ett endaste napp. Inte nog med det så var det kallt som tusan, börjar värkligen bli höst nu måste jag erkänna. Sedan när jag kommit hem och satt och funderade på vad man skulle göra för middag så ringde Ida och bjöd på mat. Makaroner med bacon och creme fraich eller hur fan det stavas. Sedan såg vi hockeyn, vet inte om Frölunda var dålig eller om HV var bra.. kan ha varit båda delarna. Till min stora fasa så hade jag fått böter på bilen när jag kom ut. Det var ingen vanlig böter heller den var på hela 8000 Tusen kr!!! Men jag får kanske en bra avbetalningplan på den :D


Kommentarer
Postat av: Angen

hmm..den där handstilen känner jag igen =)

Postad 2008-09-17 kl 13:56:41
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Marica

Hmm, jag också ;)

Postad 2008-09-25 kl 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback