Lesbiska mördare

Det ringer ytterst sällan på min hemtelefon, ska jag vara ärlig så tror jag det bara är brorsan som ringer på den. Han och telefonförsäljare, men idag fick jag den stora äran att ta emot ett felsamtal. Men nu sitter jag och klurar över vart hon igentligen skulle komma. För jag svarar Hallå hallå ( Svenne som man är så säger man allt två gånger "tack tack - Hej hej" osv ) Vilket fall så säger tanten ursäkta jag har kommit helt på tok fel. Men hur kunde hon avgöra det på mitt "hallå hallå" Så nu funderar jag över om hon skulle till ett lesbiskt center där dom inte beblandar sig med män. Eller så sökte hon Al Qaida för att läja bort ett yrkes mord på sin förmögna man. Det här med felrigningar är faktiskt rätt roligt, Jag ringde en kille engång som jag trodde var Micke och började surra om när vi skulle dra till Putte. Det roliga var att den här killen skulle på en krysning med en kompis som hette Patrik, så han trodde jag var någon kompis till hans kompis som skulle haka på. Det blev faktiskt ett rätt roligt samtal....

Kommentarer
Postat av: henke

det gör ju ingenting att dom ringer fel, man ska ju ändå svara.......

Postad 2008-09-26 kl 11:46:54
Postat av: Anonym

Hahhaahha, du har varit med om allt du! Här sitter jag och äter min morgon macka och skrattar som vanligt :D Keep it going; )

Postad 2008-09-30 kl 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback