Måste ha varit jag som var knäpp...

Var på ica i Granloholm för en stund sedan. När jag står i kassan så står det en kvinna framför och betalar. När hon sedan ska packa varorna så kommer hon på att hon glömt påsarna. Jag tittar på bandet hennes och ser att hon bara behöver en påse. Så jag ger hon en påse, men då säger hon att hon behöver två. Så då ger jag henne två, men då ska hon ha tre upptäcker hon. Så jag säger " va fan skojar du eller?" Hon säger då att hon har tre varor, tre varor tre påsar säger hon. "jaha" svarar ja och ser ut som ett frågetecken. Hon säger igen " tre varor tre påsar" samtigit som om hon tittar på mig som om jag vore dumihuvve...

Kommentarer
Postat av: LogLady

Meh! Har du inte förstått det? Tre varor, tre påsar. Självklart!! Inte.

Postad 2008-09-03 kl 13:00:41
Postat av: Sofie

Hahahhaa, hon hade nog tvångstankar. Jobbigt för henne.

Postad 2008-09-03 kl 14:00:22
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback