Schnorflytningar

Fy fasen vad snoren rinner. Jag är ett snörvlande monster just nu. Imorse gjorde jag headbang med huvve så att den täppta näsan skulle ge med sig. Men det gjorde den så klart inte. Måste ha snurrat runt i sängen i natt värre än en tvättmaskin, har så jäkla svårt för att sova med täpptnäsa. Men jag ska fan inte klaga.. Kunde ha så ont i halsen så man grinar när man sväljer.
...
Sen måste jag ju säga att jag såg kanske det roligaste på länge i förrgår, synd att jag inte hade sås i mobilen så jag kunde föreviga det, samt dela med mig. Men jag höll på att gå in i en lyktstolpe när jag såg en farbror som hade glömt att tagit ur skohornet. Stressad eller vimsig det låter jag vara osagt, men det kan ha varit en kombination också.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja nu hade jag ju en pappa som bodde på bågen vid den tidpunkten. :P

Postad 2008-09-11 kl 16:05:35
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Ida S

oskönt om inte annat! :D



Snor Erik!

Postad 2008-09-11 kl 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback