öga för kläder

Alltså jag har lyckats igen. Jag måste vara värdens bästa kille på att köpa kläder åt syskonbarnen. Till Sigges födelsedag drog man till med en förjäffla fin combo. En tröja med matchande jeans, Eller jeans med matchande tröja det beror lite på hur man ser det. Sjukt snyggt var det iallafall. Ska se till så syster skickar ett kort på grabben när han har dom på sig eller håller i tillgodokvittot... Helgen i övrigt har vart lugn, spelade lite poker med grabbarna i lördags. Tänker inte ens berätta hur det gick. Men roligt hade vi, det är huvudsaken det. Nu tror jag att jag ska hälla upp ett glas sockerdricka och dra igång TF2 en stund. Ha de bra

Kommentarer
Postat av: kim

Ja det var helt otroligt fint, jag lovar kort kommer

Postad 2009-04-06 kl 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback