Skitpapper

Satt och snackade med Åsell i helgen. Han sa att jag bara måste skriva om hans ungkarls liv på bloggen. Han hade nämligen nått ett nytt lågmärke. Istället för att köpa skithuspapper så tar han en rejäl bunt serveter när han är på McDonalds. Jag vet bara inte vad jag ska skriva om det, jag finner inga ord. Det är bara för roligt. Det är i samma klass som Svella som snor toabalen uppe på rastplatsen uppe i skönvik när han åker hem från jobbet.

Men på ett sett så kan jag förstå dessa herrar. För det är förbannat pinsamt att köpa skithuspapper. Man går med ett packe rullar och alla glor på en och undrar om man e dålig i kistan. Men dom gör ju såklart inte det, det är ju bara min inbillning.
Värsta var när jag var på väg in till Näsa och han ringer och säger att jag måste stanna på macken och köpa en rulle. Då kände jag mig verkligen uttittad, för köper man skithuspapper på macken är man verkligen desperat, då trycker det på..

Men nu får det vara nog med skitsnacket. Hörs laters!

Kommentarer
Postat av: Loggy

Har aldrig dessa herrar funderat över VARFÖR de är singel??

Postad 2009-04-07 kl 13:10:27
Postat av: stanislav

Ähe inte tror jag det är för att dom tänker ekonomiskt :d

Postad 2009-04-07 kl 13:26:23
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Putte

du är ju för fan inte frisk, varför kollar du på folk när dom köper toapapper och blir överaskad att dom använder det för att torka sig i aslet. inte ens senita skulle bry sig om du köper en pack toa rulle (om de nu går)

Postad 2009-04-07 kl 18:57:15
Postat av: stanislav

Putte: Inte jag som glor, jag känner mig utglodd

Postad 2009-04-07 kl 23:42:46
URL: http://stanislav.blogg.se/
Postat av: Loggy

Som man känner andra känner man sig själv :P



Nä jag tror inte heller att det är pga att de är ekonomisk som de är singel...absolut inte!

Postad 2009-04-08 kl 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback