Stenkoll på alla....

Det är roligt att Puttes lillebror går på NTI skolan. Känner att jag kan ha lite koll på han så han sköter sig..

Du, jag åh Mr Stanislav säger:
 skolkat nått idag?
NaaB || säger:
 Näe
 Vadårå? 
Du, jag åh Mr Stanislav säger:
 i onsdags vek du ju av från matten
NaaB || säger:
 Jag vet
 Mådde illa
 Så jag tog en penecillin
 Och då mådde jag sämr
 e
 >_<
Du, jag åh Mr Stanislav säger:
 men trooligt
 va någon emo brud på navet du skulle möta upp
NaaB || säger:
 HAHAH
Du, jag åh Mr Stanislav säger:
 flasha med geek ringen och bli acceptad av death metal gänget på hållplats 4
NaaB || säger:
 <.<
 Du som har vaknat upp på fel sida idag? 
 Håller på pmsa på en oskyldig liten ungdom genom msn
Du, jag åh Mr Stanislav säger:
 nänä..
 tycker bara inte att du ska skolka från matten
NaaB || säger:
 Ska på matte 
 Hejdo
 Hejdå¨*
Du, jag åh Mr Stanislav säger:
 hej då!

Han skulle garanterat ha skippat matten idag också, men nu märkte han att jag hade koll på han så han kände att han hade inget annat val än att gå på matten...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha..men jag tror inte man tar penicillin för illamående...:D hahaha.

Postad 2009-04-03 kl 12:46:28
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: kim

haha, det där kommer ylva gilla, hon är som en blåslampa på pojken.. :)

Postad 2009-04-05 kl 11:38:13
Postat av: pernilla

Hahahahah, rätt åt han :D

Postad 2009-04-05 kl 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback