Förkylning

Jävlans vilken förkylning jag åkt på. Förra natten så hade jag säkert 40 graders feber. Var skållhet men endå frös jag som jag vet inte vad. Låg vaken från kl 11 till 5 på morgonen och huttrade, ett tag tänkte jag sätta mig vid datorn och skriva  mitt testamente. Jag var helt hundra på att jag skulle dö. När jag kom hem från jobbet så satt jag vid köksbordet med ylle tröjjor och vinter stövlar på mig inomhus eftersom jag var så frusen. Men nu känns det bättre, lite snorig näsa och lite små seg bara. Tänk att en killes förkylning är så brutal. Nu ska jag traska på videoteket och köpa snus och ringa morsan och beklaga mig lite...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Erik! Vilken härlig blogg=) Det är som jag brukar säga till Adam, när ni grabbar är sjuk, då vet man att de är nära!=)

Postad 2009-02-21 kl 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback