Schnow kejaus

Men snöa lite då! Traskade bort till tvättstugan nyss som ligger 40 meter bort, såg ut som ett snö monster när jag kom dit. Men jag tycker sånt här är roligt, skulle vilja att det kom en metar snö idag så det blir värsta kaoset. Folk tar sig inte till jobbet, dom som ligger bakuffa kan inte ringa utkörning och data nördarna kan med anledning sitta framför datorn hela dan.
...
Ifredags var det korv party hos Putte, kan även kalla det herr kväll och gubb afton. Det var riktigt trevligt, lirade poker och NHL och drack såklart öl. Vi måste ha haft sjukt roligt för jag slängde ett öga på klockan och då var hon halv sex på morgon. Lördag kväll jobbade jag, så det finns inte så mycket att säga där. Och idag tänkte jag styra min bil mot alnö och se om det blir någon söndags middag hos mor och far..

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Aha ok haha det hade jag inte hört talans om förr :P



Aha men det lät som ni hade det soft och skoj i helgen ändå!!



Kram

Postad 2009-02-08 kl 16:04:30
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sofie

Din önskan gick i uppfyllelse :D Jag fastnade med bilen hemma. Men jag har fan varit överallt idag, tre gånger in till stan i detta oväder..det stod bilar på hela motorvägen, in i räcken, in i snödrivor haha..helt sjukt, jag tog det lugnt ja. ;)

Postad 2009-02-08 kl 18:30:06
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: henke

du skottar inte själv va?

Postad 2009-02-09 kl 07:43:54
Postat av: Sofie

Blogga

Postad 2009-02-12 kl 16:13:03
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback