utfyllnad

Har varit dåligt med bloggandet nu på sistonde, men varenda jävla gång jag ska gå in på sidan så går det inte att komma in. Verkar ha tajmat server updateringarna varenda gång. Vilket fall så är allt bra med mig. Var på hockey igår och lyckades såklart vinna en choklad kaka ( apelsinkrokant ) såklart. Men den satt hårt inne den här gången 30 lotter - 30 kr en kaka. Matchen då.. Blev ju rolig match till slut men första perioden var helt bedrövlig. Sen var dommaren den sämsta jäveln jag någonsin sett. Hörde en klockren kommentar av en farbror som satt bredvid mig på hockeyn " Dommarn är så jävla blind att han har två vit käppar när han är ute och går!!!".
...
Har precis sulat i mig en ägg macka med kaviar ( till skillnad mot Micke så hamnde den inte på golvet ).. Så nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan kicka igång dagen. Ska jobba ikväll så det blir inga festligheter... Nu orkar jag inte skriva mer eftersom Putte surrar ihjäl mig på skype så jag tappar bort mig hela tiden. Puss och kram...

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Jasså hehe.. varför har du svårt för Melodie MC? Är det nåt personligt du har mot han från Sundsvall? hehe ;) Nä skoja bara!



Har din helg vart bra? Alla Hjärtans Dag?



Kram

Postad 2009-02-15 kl 03:28:18
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Angen

HAHAHA, ne äggen är nog godare på mackan :D

Postad 2009-02-15 kl 21:28:17
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Haft en bra helg? :)



---------------



Det skulle vara jättesnällt om du ville rösta här åt mig :)

Du fyller bara i fälten och efteråt går du in på din blogg och godkänner att du röstat:)



SNÄLLA ;)



http://www.kawasaki.se/ER-6n#yourgallery/Koogan





Du kan vinna skinnjacka och annat.. Har du flera mailadresser ju större chans att du vinner och jag blir gladare! :)



TACK på förhand! / Sandra Gee

Postad 2009-02-16 kl 00:12:12
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback