Då var det nytt år då...

Vilken nyårs afton. Va kanske hur kul som hellst. Firade iallafall nere hos Putte och Sofie med vänner. Åt och drack gott och spelade roliga spel och umgicks. Typ som alla andra firar nyår. Men fan vad jag saknar smallarna, det var ju halva nöjet att dra iväg thunderkings i stuprör och brevlådor. Sent blev det iallfall, jag var inte hemma förens vid 7 tiden tror jag det var... just ja, filmleken jag hade gjort blev som väntat en succe! Håller på att ladda upp den på youtube nu så jag kan dela med mig utav den här... men det blir vell lite senare..





Kommentarer
Postat av: Sofie

Paaarteeey! :D Hur toppar vi denna fest som nästa år? :D

Postad 2009-01-05 kl 00:06:10
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hahha, att din film vart en succé var nog att ta i men den var ju klart bättre än dom andras iaf!

Postad 2009-01-06 kl 00:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback