Marathon loppet

Inatt drömde jag om att jag sprang ett marathon lopp. Blev tvungen att kliva upp halv 5 för att dricka vatten, så slut var jag. Loppet gick i japan och vi var ett gäng från Timrå som sprang. Målet var inne på mediamarkt, så fort jag hade nått entren så fick jag kämpa som en dåre sista biten, var världens mot vind så jag fick dra mig fram med naglarna den sista biten. Dom i publiken stod och sa att " har hört att det här ska vara tuffaste etappen på hela loppet ". Men i mål kom jag. 24 timmar tog det för mig att komma imål. Sen av någon anledning så låg jag och vilade i Fagervik....
...
Hittade iallfall inge täckisar iförrgår. Däremot så hittade jag förbannat coola täckbyxor på nätet. Så det lär ju bli där jag inhandlar dom  Det är mellan dom här två jag funderar på... Billabong eller Oakley


Kommentarer
Postat av: Micke

Kör på dom bruna.

Postad 2009-01-15 kl 14:01:02
Postat av: BlogBaby

Tycker också de bruna...vit är kanske snyggt om man BARA ska på afterski, men jag antar att du har andra planer:P

Postad 2009-01-15 kl 14:20:49
Postat av: Sandra Gee

Hej.



Haha nej men jag sökte på "Sandra Gee" inne på en sådan sida där man kan gå med i med sin blogg för att hamna på listor o sånt.. och även senaste inlägg o sånt.. men mina inlägg kom aldrig med.. så kunde man söka.. så jag sökte på Sandra Gee för att se om jag va med.. och det var jag =) och hittade då även några stycken som hade skrivit om mig =) Det var kul! =)



Kram på dig!



//Sandra Gee

Postad 2009-01-15 kl 23:51:15
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Haha ja den är lite konstig den sidan va? Lite krånglig så? typ haha



Ja men det uppskattas.. Svinkul att se att folk tycker omd en.. Men just IF YOU WANT ME är väldigt omtyckt! Finns nog 20 remixer på den hehe.. Vilken version gillar du bäst av dom du hört? =)



Hihi trodde du att jag var från Tyskland? Varför trodde du det hehe?



Kram

Sandra Gee

Postad 2009-01-16 kl 00:17:58
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Hahahhaha nej sant.. Men man får ju lite fler läsare.. och det är ju alltid kuL! =)



ubetoo.com finns ALLA remixer..

Här är en direkt länk till en remix.. Om du vill komma in till alla andra så klicka på "Sandra Gee" som är understruket ;)

SongId=7339" rel="nofollow">http://www.ubetoo.com/TopSongs.taf?SongId=7339



Men jag håller med dig lite.. många remixer blir bara för mycket.. För långt bort från låtens orginal..

Men vissa remixer är grymma!



Haha jag kör ju inget eurodisco.. jag gör dance musik ju ;) haha



Därimot så är jag även medlemmen i gruppen "Baby Alice" och vi gör Eurodisco :P



www.babyalice.se



Hör oss innan? =)





Aja ok ok =).. jag är från Småland.. men bor i Göteborg =)



Mvh

Sandra

Postad 2009-01-16 kl 01:07:20
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: henke

det finns täckbyxor på rusta :)

Postad 2009-01-16 kl 11:34:25
Postat av: Sandra Gee

Hahaha ja gör det=) nej det finns 20 st typ.. haha



Jasså inte hört Baby Alice.. nja vi har väl gjort massa låtar nu hehe.. men innan skivkontraktet släpptes ju en del låtar på nätet.. typ 2005 och 2006.. Silicon Valley, Monstertruck, Size Matters, 1.2.3 Honesty m.m.. Efter kontrakt har vi släppt SHAKE IT, MR.DJ, Pina Colada Boy.. Och haft prodd och skrivar fas ett bra tag nu och bytt skivbolag.. och släpper snart vår comebacksingel :P som heter Hurricane.



Haha jag tycker den bästa eurodisco låten är The Ride - Basic Element! hehe :p



Just nu pausar jag Sandra gee projektet och skriver lite nytt material.. medan vi satsar stenhårt på Baby Alice just nu =)



Vart bor du då? =)



//Sandra

Postad 2009-01-16 kl 13:44:53
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Ja Secondtunez remixen gillar jag också..!

Den är skön!



AHa så du har hört den.. Den låten e ju den som minst är oss och våran stil igentligen.. Men en trallig löjlig sommarlåt helt enkelt haha..



Ja Basic är grymma på scen!! Oftast iaf hehe..

Vi har ju gigat tillsammans på en hel del event och så:)



Ok du bor där uppe =)

Postad 2009-01-16 kl 14:00:05
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Haha ja gör det.. dock skiljer sig de gamla låtarna en hel del från hur projektet ser ut nu..



Njae vi är inte så stora som Bacis.. ännu* hahaha..

Men är påväg att bli! =) Man kan ju hoppas!



SHIT 22 minus?!??!!! Jag skulle dö HAHAHA

Postad 2009-01-16 kl 15:50:17
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Prenumerera gärna på min blogg :) Där allt om musiken dyker upp så fort nåt händer! =)

Postad 2009-01-16 kl 15:51:13
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Ollee

Jävla brat som måste ha märkesbrallor :P

Postad 2009-01-16 kl 16:32:31
URL: http://ollee.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Haha mm svinrädd blev jag.. Hon skrämde mig ju dock inte med flit.. utan hon hörde min väckaklocka ringa och gick in.. hahaha.



Eller hur! Förfesterna äger!! :P





Jasså rock o punk alltså.. så du gillar också den musiken då kan jag tänka mig? =)



åh fy.. varför va det så kallt i bilen då?? :s hahaha



det är en rosa ikon i varje inlägg jag gör ;)



klicka på den..

Jag tycker den sidan är svinbra! =)



Kram!

Postad 2009-01-17 kl 15:22:33
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jag tycker dom bruna, man blir så smutsig i vitt! :o )



Postad 2009-01-17 kl 17:49:39
Postat av: sis

Tolkning av drömmen är att jocke har pratat mycket om platt-tvn på mediamart, och du känner en sådan stark tävlingsplickt i detta ämne- för inte fan vill du ligga efter honom.. motvinden symboliserar plånboken i det hela, den tillåter inte detta. att du sen vilade upp här i fagga menas att du vann... jocke köpte ingen tv utan du vann loppet och kan pusta ut.

Postad 2009-01-17 kl 18:54:38
Postat av: Sandra Gee

Hihi men just när det är svensexor o möhippor.. så vet ju aldrig personen som ska gifta sig avd dom ska göra på dagen då vänner bestämemr allt.. så det är ofta som dom inte kan sjunga.. hihi.. oftast är det bara svinroligt att lyssna på Haha!



Haha det blev INTE lugnt igår haha.. men det va kuL!



Kommer inlägg med lite bilder o så =)

Postad 2009-01-19 kl 00:22:06
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback