rubrik...

Läste Lillaste bloggen nyss, hon hade fått 6 fel på bilen. Jag skrattar inte, jag har fullt medlidande. För jag är rädd att min bil kommer att få besöka graven efter besiktningen. Det är sanning det!! Pärlan har gjort sitt. Pärlan som senast idag satt fast på brorsans gård i Fagervik. Jag och brorsan måste vara dom mest naiva människorna i Timrå. Vi trodde att vi kunda köra fram hans släpvagn som var begravd under snön dom dryga 10 meterna i djupsnö. " Det är ju fyrhjulsdrift".. Jo men tjena. Med lite fart så kom vi fram till släpet. Men därifrån kom vi inte. Så det slutade med att brorsans svärfar fick rycka loss oss med sin bil. Ett tag var det nära att han till och med skulle få åka och hämta traktorn. Att man aldrig lär sig!!
...
Idag ringde jag upp Putte för att jag skulle svära och gorma i telefon. Slog nämligen i tån i en stol och kände för att få ut min ilska. Men efter 10 signaler så blev det bara ett " Hej, vad gör du då?" Sen fick jag berätta om min tå i lugn samtalston. Så nu finns det en ilska imig som aldrig fick komma ut. Känner hur den maler i mig.. Nästa tå som får sig en smäll kommer resultera i att det blir träflis av stolen... för jag kan ju bli riktigt arg ja hörrni!!! :P

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hua, inte skoj! Hur lyckades du få igenom den förra året då? När är domedagen?

Postad 2009-01-30 kl 01:16:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Loggy

Riktigt arg....yeah right! Ring MIG då istället, kan bli spännande. Och apropå riktigt...kanske dags att skaffa en riktig bil?

Postad 2009-01-30 kl 07:49:34
Postat av: Sandra Gee

Du har blivit utmanad!! Kolla in min blogg ;)

Postad 2009-01-30 kl 15:49:15
URL: http://sandragee.blogspot.com.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Hihi jasså? inte? haha varför inte det då? =)



Äh det här klarar du galant ;) Min mamma läser också min blogg :P haha





KRAM!

Postad 2009-01-30 kl 16:07:47
URL: http://sandragee.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback