Grillafton

Va på grill kväll med frösunda på norra igår. Mina kortbyxor höll inte riktigt värmen, sen hade jag en ständig oro att det skulle komma ett skyfall, det är inte så roligt att åka moped då. Men som tur var så höll sig vädret iallafall. Dom hade tagit dit någon gubbe som skulle föreläsa, helt ärligt så trodde jag han hade rymt från akut psyk. Det var den konstigaste karl jag någonsin lyssnat på. Han lekte med huggormar på berget, han hade namn på dom, och berättade om hur han umgicks med dom. Tydligen så var det fler än mig som tyckte det var konstigt eftersom dom flesta inte viste om dom skulle skratta eller ta karln på allvar. Så jag slingrade mig undan och avrundade rätt tidigt... Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback