Fredags humor

Eftersom jag inte har något att säga alls så dundrar jag till med en till rolig historia. Den här är så pass vulgär att självaste Gert Fylking hade blivit lite röd om hårfästet.


Adam och Eva hade just flyttat in i paradiset och Gud tittade
ned för att se hur dom hade det. Han hittade Eva sittande under
ett träd med tårar i ögonen. Gud frågade varför hon grät.
-Adam tycker inte om mig för jag har inget hål. Snyftade Eva.
-Det kan vi ordna, sade Gud. Gå och lägg dig på rygg på det
högsta berget i kväll så skall jag ta hand om det. På kvällen
klättrade Eva upp på det högsta berget och lade sig och när
hon somnat kom det en hackspett och hackade ett hål mellan
hennes ben. Där är vetenskapsmännen överens om att det är
därför hackspetten är röd på huvudet.

När Gud tittade ned
nästa dag för att se hur det hade gått, hittade han Eva under
ett annat träd, fortfarande gråtande.
-Varför gråter du nu då, du har ju fått ett hål, sa Gud.
-Adam tycker fortfarande inte om mig, för jag har inget
hår på hålet, svarade hon.
- Det kan vi ordna, sade Gud. Gå och lägg dig på rygg i
skogen i kväll så skall jag ta hand om det. Så den kvällen
gick Eva och lade sig i skogen och när hon hade somnat
kom en apa och gned sin bak mot hennes hål så håret fastnade
där. Där är vetenskapsmännen överens om att det är därför apan
inte har något hår på arslet.

När Gud nästa dag tittade ner för att
se om hon var nöjd, fann han att hon fortfarande satt och grät och
han frågade därför:
-Vad är det som är fel nu då? Du har ju både ett hål och hår på hålet.
-Adam tycker fortfarande inte om mig, för det är inte kladdigt i
hålet, svarade Eva.
-Jaha, sade Gud. Då får jag väl fixa det också. Om du går och lägger
dig vid floden i kväll så skall det var ordnat i morgon. Så på kvällen gick
Eva och lade sig på flodstranden och när hon somnat kom en fisk upp ur
floden och hoppade ut och in i hennes hål tills det blev kladdigt. Men
där går vetenskapsmännens åsikter isär om det är fi--an som luktar
fisk eller fisken som luktar fi--a...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback