tugg...

Hela 4 dagar sedan jag skrev här nu. Det är riktigt dåligt. Men det har väll kanske inte hänt så jäkla mycket dom här dagarna heller. Jag har jobbat och sen kommit hem och vart tvärslut och knoppat en timme på soffan och sen kollat på någon film eller så. Kanske beror på att jag sov som en kratta förra veckan. Nu har jag iallfall fått tillbaka god nattsömn.
...
I helgen ska jag ut på ön och hälsa på mor och far, har inte varit där på flera veckor känns det som. Ska även hjälpa någon gubbe på farsans jobb med att sätta upp ett trådlöst nätverk. Det borde vara lätt som en plätt så vida han inte ska ha något special, då får jag köra en telefonkonferans med Putte. Jag ska vara ärlig, han e faktiskt bättre än mig på sånt där. Jag skulle nog vilja påstå att det jag kan om datorer har jag lärt mig av honom.
...
För att fylla ut inlägget lite så bidrar jag med en gammal lagbild från min fotbolls ålder. Ni kan även lägga märke till min fina blåtira som jag fick i en närkamp när jag offrade mig själv för lagetsskull. :P



Såg i förhandsgranskningen att det inte gick att se min kämpartira. Men den finns där, jag lovar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback