Blixtar och dunder

Hyffsad skriv kramp nu. Men i morgon ska jag åka ut till stugan, då ska jag ta en inspirations givande promenad. Sen ska ni se att tangentbordet kommer glöda till veckan...
...
Igår tror jag allvarligt att jag skulle skita på mig. Jag ljuger inte om blixten slog ner i fönsterbrädan. Hela jävla huset vibrera, tjöt i öronen och jag fick stubb.. Helt sannslöst vilken kraft det är i blixtrarna. Hur som hellst så kom det efterlängtande skyfallet igår. Jag hade ställt upp fönstret och satt och lyssnade och tittade ut på skyfallet. Det saknades bara U2 - whit or whitout you så hade kvällen varit fulländad.. Näe nu blir det morgon kaffe. Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur gick det med inspirationspromenaden??

Postad 2009-05-25 kl 20:18:38
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback