Dåligt väder och skojigheter

Det är rätt otroligt, det har varit finväder hela veckan som varit. Sen när jag kliver av jobbet på söndag så kommer skit vädret. Jag vill ju vara ute i solen när det jag är ledig. Men imorgon är det nog kanon fint väder, annars jävlar.
...
Jaha vad ska man nu berätta, finns lixom inte så mycket att skriva om just nu.  Så jag får väll berätta något kul som hände förra veckan... Jag och mamma skulle på bolaget, jag åkte med henne efter jobbet eftersom min bilsituation är som den är. Vilket fall så var det sista april och som ni vet så är det ju just den som unga får sin första fylla. Så när jag och mamma kommer in på bolaget så säger jag, "just ja jag skulle ju ringa Linus" varpå mamma frågar varför. Jag svarar " jo jag lovade ju att jag skulle köpa några cider ". Sen tog jag min korg och pallra mig in i affären. Varpå mamma mycket upprörd frågar om jag är dumihuvve. Jag föll i skratt och morsan har ännu engång gått ett av mina otroligt roliga skämt :D..


Kommentarer
Postat av: Angen

haha du är ju rolig du! =)

Postad 2009-05-07 kl 10:13:56
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hejje.

Länge sen!



Jag har faktist ingen koll på vilka låtar som ligegr ute och vilka som snart släpps.. Så årets sommarplåga vet jag inte.. men jag tror inte på "Svenne banan" iaf..

Själv då?

Postad 2009-05-07 kl 13:15:53
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback