En snabb återblick...

JAg är ledsen allesammans, men jag är inte död. JAg är fullt levande och har hälsan i behåll. Nu kanske ni undrar om jag har varit på massvis med spännande saker eftersom jag inte har skrivit något på länge. Visst har det blivit lite saker dock inga löpsedlar händelser. Det är inte som när jag klev in på Timrå puben och dom frågade om jag suttit inne då dom inte sett mig där på länge. Näe utan det är mer vardagliga saker jag haft för mig.

Här i veckan blev jag stoppad utav polisen. Med blåljus och sirener så blir jag stoppad påväg hem ifrån jobbet. Trodde inte det var sant, det var riktigt pinsamt. Hade det varit under normala omständigheter så hade jag inte alls brytt mig, men nu satt jag på en moped. Eftersom det inte heller var min moped så fick jag bevisa att jag kände personen och att det bara var ett lån. Sen fick jag blåsa, visa körkort medans en praktikant kollade så det inte satt nå trim på den. Men som tur var så var ju allt okey så det vara para att köra vidare...

Igår var jag på årets första fisketripp, samt så blev det mitt första dopp. För jag han knappt få ut flötet innan jag låg raklång i bäcken. Som tur var så sken solen och det blåste sydliga vindar så jag kunde torka. Fisk blev det också såklart, Putte briljerade med 3 öringar och 2 mört, medans jag fick nöja mig med en öring. Sportfiskare som vi är så släppte vi tillbaka alla. Christer var också med, han kastade aldrig tillbaka någon, men det berodde inte på att han hade mycket utrymme i frysen utan för att han inte lyckades få något på kroken.

Var ut med jobbet förra helgen, bowling med mat på olearys med avslut på Bischops. Helt klart en trevlig kväll, tyvärr så hade vi med oss självaste kingpin så man fick nöja sig med en andra plats i bowlingen.

Ihelgen ska det bli kanon väder. Jag jobbar såklart men jag ska försöka hinna med nått skoj. Brukar kunna vara duktig på att klämma in det. Sen får ni inte glömma att det är morsdag på söndag. Hare bra! hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback